המדריך המלא למעקב משלוחים בשיין בעברית
קניות באינטרנט היא חוויה כיפית ומרגשת, לבחור את הבגדים והמוצרים שאנחנו רוצים, להוסיף הכל לעגלה בלחיצת כפתור להשלים את ההזמנה. במיוחד באתרים כמו שיין שאפשר למצוא בהם בגדים במחירים שאי אפשר למצוא בארץ. אך החלק הפחות כיף הוא לחכות לחבילה עד שהיא תגיע, ומי מאיתנו לא רוצה להציץ ולדעת איפה החבילה שלנו נמצאת ועוד כמה זמן נזכה לפתוח את החבילה ולהתחדש במה שהזמנו? אז איך אפשר לעקוב אחר המשלוח שלכם בשיין? זה הרבה יותר קל ממה שאתם חושבים.
איך לעקוב אחר משלוח בשיין
בשביל לעקוב אחר המשלוח שלכם משיין תצטרכו להכנס לאתר של שיין בעברית ולהתחבר לחשבון האישי שלכם באתר, לאחר שהתחברתם למשתמש שלכם באתר תכנסו ל"הזמנות", במידה והמשלוח כבר נשלח תיהיה לכם אפשרות ללחוץ על "עקוב", ותוכלו לראות את סטטוס המעקב של המשלוח משיין. בפירוט יופיע הנקודה הנוכחית של החבילה, ואיפה היא עברה ובאיזה תאריך. כך שתוכלו לקבל את המידע על החבילה שלכם באתר של שיין.
טיפ זהב: שירות הקאשבק של אתר Cashdo מאפשר לכם לקבל החזר כספי של עד 10% במספר רב של חנויות, הצלחתי כבר לחסוך מאות שקלים בעזרתם לחצו כאן להרשמה
איך לעקוב אחר משלוח בשיין דרך האפליקציה
במידה ואתם משתמשים באפליקצייה של שיין, תהליך המעקב אחר החבילה דומה לאתר, תצטרכו להתחבר למשתמש שלכם, לעבור ל"הזמנות" וגם כאן במידה והמשלוח נשלח משיין תוכלו ללחוץ על "מעקב" ולקבל את כל המידע על החבילה, תוכלו לעקוב אחר ההוראות בסרטון הבא בשביל להבין איך ניתן לעקוב אחר החבילה שלכם גם דרך האפליקצייה:
משלוח משיין לא הגיע - מה לעשות?
אז הזמנתם משלוח משיין, עבר שבוע, שבועיים, חודש והמשלוח עדיין לא הגיע, מה כדאי לכם לעשות? דבר ראשון כדאי לבדוק את הסטטוס של החבילה במעקב המשלוחים של שיין, במידה ואתם רואים משהו מוזר במעקב כמו זמן ממושך בה החבילה נשארה באותו מקום או שהחבילה מופיעה שהיא בישראל כבר מספר ימים או שבועות ועדיין לא קיבלתם שם הודעה על החבילה, כדאי לפנות לשירות הלקוחות של שיין, הסבירו את המצב וצרפו גם את מספר ההזמנה שלכם ונציג השירות יעזור לכם בהקדם ויתן לכם פתרון לבעיה.
סטטוס משלוח בשיין
כשאתם עוקבים אחר המשלוח שלכם באפליקציה או באתר של שיין תוכלו לראות את הסטטוס הנוכחי של החבילה שלכם כמו גם את ההיסטוריה של הסטטוסים של החבילה שלכם. הסטטוסים האלו מפרטים על המצב של החבילה כמו איפה היא נמצאת, האם יש איזהשהיא בעיה או עיקוב במשלוח וכו'. לפני שאתם פונים לשירות הלקוחות כדאי לבדוק בעמוד המעקב את הסטטוס והאם יש איזהשהוא עיקוב במשלוח החבילה שלכם.
מאמרים נוספים
קבלו את הקופונים הכי שווים באינטרנט