איך ליצור קשר עם שירות הלקוחות של שיין
בזמן רכישה באתרי קניות מחו"ל כמו שיין עולות הרבה שאלות שלא תמיד מוצאים להם תשובה באתר או בעמוד המוצר, פנייה לשירות הלקוחות היא לרוב הפתרון הראשוני לבעיה. לדבר עם נציג שירות שנתקל בכל הבעיות האלו אין ספור פעמים ידע לתת מענה מהיר לבעיה שלכם.
באתר של שיין יש הרבה תשובות לשאלות ותקלות נפוצות שיוכלו לענות לכם על השאלות שעולות בזמן הרכישה, אך יצירת קשר עם נציג שיוכל לתת לכם מענה בזמן אמת יכול להיות קשה ומסובך יותר. במדריך זה סקרנו את כל הדרכים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של שיין ומה הדרך המומלצת והפשוטה ביותר.
איך אפשר ליצור קשר עם שיין
לשיין אין שירות לקוחות טלפוני או צ'אט בזמן אמת, אך ישנם מספר דרכים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של שיין. הדרכים הנפוצות ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של שיין הם:
- פתיחת כרטיס לשירות הלקוחות של שיין (מענה עד 24 שעות)
- פנייה דרך הצ'אט בפייסבוק
- שליחת הודעה באינסטגרם
- שליחת הודעה בדוא"ל של שיין
לפני יצירת הקשר לשירות הלקוחות מומלץ לעבור על עמוד השאלות והבעיות הנפוצות באתר של שיין, תוכלו למצוא שם תשובות ופתרון לבעיות נפוצות וכל המידע מופיע בשפה העברית. סיכוי גדול שתמצאו את התשובה או את הפתרון לבעיה שלכם בעמוד הזה וככה גם תוכלו לחסוך לכם הרבה זמן.
בנוסף לעמוד הזה יש לשיין אופציה של צ'אט עם רובוט שיוכל לתת לכם מענה לשאלות שתכתבו לו והוא יוכל להפנות אתכם לעמוד הרלוונטי לשאלה שלכם.
לאחר ההתכבות עם הרובוט תוכלו לשלוח הודעה לסוכן שנקרא גם "פתיחת כרטיס" ולקבל תשובה עד 24 שעות.
טיפ זהב: שירות הקאשבק של אתר Cashdo מאפשר לכם לקבל החזר כספי של עד 10% במספר רב של חנויות, הצלחתי כבר לחסוך מאות שקלים בעזרתם לחצו כאן להרשמה
פתיחת כרטיס
בכדי לפתוח כרטיס לסוכן בשירות הלקוחות של שיין תצטרכו תחילה להתכתב עם הרובוט של שירות הלקוחות של שיין ולאחר מכן הוא יציג לכם אופציה של "צור קשר עם סוכן", לחצו על אפשרות זאת ולאחר מכן לחצו על "שלח כרטיס", תדרשו לפרט את הבעיה או השאלה שלכם. לאחר מכן תלחצו על "הגש" וההודעה שלכם תשלח לנציג שיענה לכם עד 24 שעות מרגע שליחת ההודעה. את התשובה מהנציג תוכלו לראות באימייל של החשבון האישי שלכם באתר.
זוהי הדרך הנוחה והיעילה ביותר ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של האתר, שאר הדרכים לוקחות יותר זמן לקבלת תשובה מנציג ולרוב יפנו אתכם בין נציג לנציג.
יצירת קשר דרך עמוד הפייסבוק של שיין
בדף הפייסבוק של "שיין" תוכלו להשאיר הודעה בצ'אט ואתם אמורים לקבל תשובה תוך 24 שעות. זוהי גם אופצייה אפשרית אך מומלץ יותר לפתוח כרטיס בעמוד השירות של האתר, כך תקבלו מענה מהיר יותר ואיכותי יותר.
שליחת הודעה באינסטגרם
בדומה לעמוד הפייסבוק, תוכלו לשלוח הודעה לעמוד האינסטגרם של שיין ולהתכתב כך עם שירות הלקוחות של שיין, אם אתם מעדיפים להשתמש באינסטגרם מאשר פייסבוק או מאשר ליצור איתם קשר דרך האתר זוהי יכולה להיות האפשרות המתאימה לכם.
יצירת קשר בדואר האלקטרוני
אפשרות נוספת ליצירת קשר עם שיין היא דרך הדואר האלקטרוני, לשיין יש כתובת דוא"ל המיועדת אך ורק לשירות לקוחות, הכתובת היא: service@shein.com. חשוב להוסיף למייל כל מידע נוסף רלוונטי אליכם כמו שם מלא, או מספר ההזמנה אם מדובר בבעיה בהזמנה שבצעתם, כך שהם ידעו לקשר את ההודעה שלכם להזמנה עליה מדובר.
תחסכו לכם זמן יקר
במידה ונתקלתם בבעיה נקודתית שדורשת טיפול משירות הלקוחות כדאי ומומלץ לפנות לשירות הלקוחות לעזרה, אך במידה ויש לכם שאלה כללית מומלץ לבדוק לפני באתר של שיין לשאלות ותשובות או פשוט לבדוק בגוגל את השאלה המסויימת שלכם וסביר להניח שתקבלו את התשובה שלכם.
כפי שכבר הבנתם יצירת קשר עם שיין יכולה לקחת זמן וחבל לבזבז אותו אם תוכלו לחסוך את הזמן הזה בחיפוש פשוט בגוגל או בשאלות הנפוצות באתר של שיין.
לעוד מידע על שיין קראו את המדריך המלא לקנייה בשיין בעברית
מאמרים נוספים
קבלו את הקופונים הכי שווים באינטרנט