איך ליצור קשר עם שירות הלקוחות של נקסט
כשאנחנו קונים באתרי קניות באינטרנט ובחו"ל תמיד עולות שאלות רבות שלא תמיד אפשר למצוא אליהם תשובה באתר, או שיש לנו בקשה מיוחדת שהיינו רוצים לבקש מהחנות. אך לא תמיד הסיפור צריך להיות כל כך מסובך, במיוחד באתר כמו נקסט שגם מונגש בעברית בצורה מלאה וגם יש לו שירות לקוחות מעולה שאפשר ליצור איתו קשר בקלות ובמספר דרכים שונות לפי ההעדפות שלכם.
לפני שאתם פונים לשירות הלקוחות של נקסט אנו ממליצים לכם לבקר את "מרכז התמיכה" של נקסט שם תוכלו למצוא תשובות לשאלות הנפוצות ביותר שעולות לרוב המשתמשים באתר, וסיכוי גדול שתקבלו את הפתרון לבעיה שלכם מבלי להתאמץ בכלל. אם עדיין לא קניתם באתר נקסט או שיש לכם כמה שאלות בנושא – קראו את המדריך שלנו לקנייה באתר נקסט.
במדריך זה סקרנו את כל הדרכים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של נקסט ומה הדרך המומלצת והפשוטה ביותר.
איך אפשר ליצור קשר עם נקסט
אתר נקסט עשה עבודה מעולה בהנגשת שירות הלקוחות שלו לכולם ובקלות, אלו הדרכים שבעזרתן אפשר ליצור קשר עם שירות הלקוחות של נקסט (בהמשך נפרט על כל דרך וכיצד ליצור איתם קשר):
- יצירת קשר דרך הטלפון עם נציג אנושי (לא מובן מאליו היום)
- לייב צ'אט שמתחיל עם צ'ט בוט ובהמשך מאפשר להתכתב עם נציג
- שליחת הודעה במייל המפרטת את הבעיה או השאלה שלכם
- פתיחת כרטיסייה באתר של נקסט
- התכתבות במסנג'ר הרשמי של החברה
אז כמו שבטח כבר הבנתם – יש לא מעט דרכים ליצור קשר עם שירות הלקוחות של נקסט ומה שנשאר לכם זה רק לבחור את הדרך הנוחה ביותר עבורכם ולפרט על הבעיה/ בקשה/ שאלה שתרצו להעלות לשירות הלקוחות.
כעת נפרט לעומק על כל אחד מהדרכים ואיך לעשות זאת בקלות.
יצירת קשר באמצעות טלפון
אין כאן יותר מידי מה לפרט, כנראה הדרך המהירה ביותר להשיג את נציגי השירות של נקסט, אלו הימים והשעות בהם המוקד הטלפוני של נקסט פתוח:
ראשון: 08:00-20:00
שני עד חמישי: 08:00-22:00
שישי ושבת: 09:00-18:00
מספר הטלפון: 03-7208292
טיפ זהב: אם לא ענה לכם נציג דובר עברית, בקשו שיעבירו אתכם לנציג דובר עברית.
לייב צ'אט
בעמוד מרכז העזרה של נקסט לחצו על האופציה "צ'אט", תקפוץ לכם חלונית בעברית בה תוכלו לבחור במה תרצו לקבל עזרה: "צ'אט עם נציג/ החזרות/ איפה ההזמנה שלי"/ פרטים נוספים.
במידה ותרצו ישר לדבר עם נציג פשוט לחצו עם "צ'אט עם נציג" ובמהירות תוכלו להתכתב עם נציג שירות שלרוב גם יוכל לעזור לכם בשפה העברית.אם אתם מעוניינים לקבל עזרה בנוגע להחזרת המוצרים שהזמנתם מנקסט תוכלו לקבל פרטים על כך גם דרך הלייב צ'אט, אבל לפני זה אנחנו ממליצים לכם לקרוא את המדריך הפשוט שלנו על החזרת מוצרים לנקסט שיחסוך לכם הרבה זמן וטעויות.
פנייה במייל
לנקסט יש מייל מיוחד שמיועד לנו הישראלים, לכתובת המייל תוכלו לשלוח הודעה בעברית וגם לקבל מענה בעברית (מה יותר טוב מזה), רק קחו בחשבון שלרוב מענה במייל לוקח קצת יותר זמן משיחת טלפון ישירה לשירות הלקוחות או פנייה בעזרת הלייב צ'אט.
כתובת המייל של נקסט: ILhelp@nextdirect.com
פתיחת כרטיס
בדומה למייל, יש גם אפשרות לפתוח כרטיסייה לשירות הלקוחות של שיין, בקישור הבא.
העניין הוא ממש פשוט, בוחרים את הנושא של הפנייה, ממלאים את כתובת האימייל שלכם, השם המלא, מספר הטלפון ופירוט של הפנייה שלכם.
גם כאן המענה הוא לא מיידי ועלול לקחת כמה שעות עד כמה ימים, אך אם זה לא משהו דחוף עבורכם זאת יכולה להיות דרך נוחה.
יצירת קשר דרך עמוד הפייסבוק של נקסט (מסנג'ר)
עוד דרך נוחה ומהירה היא לשלוח הודעה במסנג'ר של עמוד הפייסבוק הרשמי של נקסט, המענה שתקבלו יהיה מהיר וכנראה יחסוך לכם הרבה זמן.
לסיכום
אז כמו שהבנתם, לפנות לשירות הלקוחות של נקסט זה ממש לא סיפור מסובך (בשונה משירות הלקוחות של שיין), ישנם דרכים רבות ליצור איתם קשר, גם בעברית ולקבל מענה יעיל ומהיר. לפני שאתם פונים לשירות הלקוחות כדאי לקרוא קודם במרכז התמיכה של נקסט, סבירות גדולה שתמצאו שם מענה לשאלה שלכם ולא תצטרכו להסתבך עם נציג וכו'.
מקווים שעשינו לכם סדר בראש והצלחתם ליצור עימם קשר ולקבל את התשובה לשאלה או לבעיה שלכם.
מאמרים נוספים
קבלו את הקופונים הכי שווים באינטרנט